(2024A) 在学延長・退学・休学の手続き期限 / Notice for Extension of Enrollment Period, Withdrawal, Leave of Absence
学生向けお知らせ 2024/06/25
締切:2024年8月1日(木)
対象学生:2024年9月1日または10月1日(Aセメスター)から在学期間延長・退学・休学等を希望する学生
または 休学・留学の許可期間が2024年9月30日までの学生
提出: 物理教務事務室(理学部1号館2階208号室)・学内便可・郵送可・メールでの提出可・こちらにアップロード可
手続きの詳細は以下を確認してください。
https://www.phys.s.u-tokyo.ac.jp/about/30595/
Deadline: Thursday, 1 August, 2024.
Students concerned:
-those who wish to extend their enrollment period, withdraw from their program, or apply for leave of absence from 1 September, 2024 or 1 October, 2024 (A Semester).
-those who are already in the period of leave of absence or study abroad by 30 September, 2024
Submission to: Physics Academic Affairs Office (#208, Faculty of Science Bldg. 1), the form is also acceptable by postal mail, campus mail or e-mail.
Please check the following for more detail.
https://www.phys.s.u-tokyo.ac.jp/about/30595/